Wyniki Candy.

Witajcie!

Dziękuję dziewczynom za udział w zabawie :) Wkradł się mały chochlik :) 
Moje komentarze nie były widoczne, ponieważ wymagały potwierdzenia. Najwyraźniej podczas edytowania bloga opcja potwierdzania komentarzy nie została zaznaczona. 
W związku z tym chciałabym nagrodzić wszystkie uczestniczki drobnymi niespodziankami :)
Mam nadzieję, że zrekompensuje to moją nieuwagę :) Dodatkowo główna niespodzianka zabawy powędruje do Natalii F :) Adresy do wysyłki wyślijcie na atelierbymary@gmail.com
Niespodzianki wyślę po świętach.


                                                 Pozdrawiam

 
 

2 komentarze:

  1. Gratuluje Dziewczynom:)
    Maila wysłałam przed świętami, mam nadzieję, że doszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Niespodzianki wyślę w tygodniu :)
      Pozdrawiam.

      Usuń